Godziny | Działania dzieci |
---|---|
6:30-8:30 | Schodzenie się dzieci, zajęcia niekierowane w kącikach zainteresowań, gry i układanki stolikowe. |
8:30-8:50 | Zajęcia kierowane z całą grupą w oparciu o podstawę programową, zabawy integrujące grupę, praca indywidualna z dziećmi, ćwiczenia ruchowe i ogólnorozwojowe. |
8:50-9:00 | Przygotowanie do śniadania - czynności higieniczne i pielęgnacyjne, wdrażanie elementów higieny osobistej „trening nocnikowy”. |
9:00-9:20 | Czas przeznaczony na spożywanie posiłku-śniadanie. |
9:20-09:30 | Czynności higieniczno-samoobsługowe po śniadaniu, przygotowanie do zajęć. |
09:30-11:20 | Zajęcia kierowane z całą grupą w oparciu o podstawę programową- zajęcia dydaktyczne prowadzone przez nauczyciela, wyzwalające aktywność dzieci w różnych sferach rozwoju: poznawczej, werbalnej, plastycznej, muzycznej, ruchowej; zajęcia z języka angielskiego; zabawy dowolne na świeżym powietrzu, obserwacje przyrodnicze, spacery, wycieczki, realizowane adekwatnie do panujących warunków. |
11:20-11:30 | Przygotowanie do obiadu, czynności higieniczno-samoobsługowe. |
11:30 - 11:50 | Czas przeznaczony na spożywanie posiłku-danie główne. |
11:50 - 12:00 | Czynności higieniczno-samoobsługowe po obiedzie, przygotowanie do odpoczynku. |
12:00 - 12:45 | Odpoczynek po posiłku, słuchanie muzyki relaksacyjnej, bajek literackich. |
12:45 - 13:00 | Zajęcia kierowane z całą grupą w oparciu o podstawę programową, zajęcia wspierające rozwój i twórczą aktywność dzieci. |
13:00 - 13:30 | Zajęcia niekierowane, zabawy konstrukcyjne rozwijające koordynację wzrokowo- ruchową i sprawność manualną; praca indywidualna wspierająca rozwój dzieci dostosowana do ich indywidualnych potrzeb i możliwości rozwojowych. |
13:30 - 13:40 | Przygotowanie do posiłku, czynności higieniczno-samoobsługowe. |
13:40 - 14:00 | Czas przeznaczony na spożywanie posiłku- zupa. |
14:00 - 14:10 | Czynności higieniczno-samoobsługowe po posiłku. |
14:10 - 14:50 | Zabawy muzyczno- ruchowe w sali, utrwalanie poznanych wierszy i piosenek; zabawy dowolne inspirowane przez dzieci. |
14:50 - 15:00 | Przygotowanie do podwieczorku, czynności higieniczno-samoobsługowe. |
15:00 - 15:20 | Czas przeznaczony na spożywanie posiłku – podwieczorek. |
15:20 - 15:30 | Czynności higieniczno-samoobsługowe po posiłku. |
15:30 - 17:30 | Zajęcia dodatkowe fakultatywne; zajęcia niekierowane w kącikach zainteresowań, gry i układanki stolikowe, w zależności od panujących warunków zabawy dowolne w sali lub na świeżym powietrzu; rozchodzenie się dzieci. |
Godziny | Działania dzieci |
---|---|
6:30-8:30 | Schodzenie się dzieci, zajęcia niekierowane w kącikach zainteresowań, gry i układanki stolikowe. |
8:30-8:50 | Zajęcia kierowane z całą grupą w oparciu o podstawę programową, zabawy integrujące grupę, praca indywidualna z dziećmi, ćwiczenia ruchowe i ogólnorozwojowe. |
8:50-9:00 | Przygotowanie do śniadania - czynności higieniczne i pielęgnacyjne, wdrażanie elementów higieny osobistej „trening nocnikowy”. |
9:00-9:20 | Czas przeznaczony na spożywanie posiłku-śniadanie. |
9:20-09:30 | Czynności higieniczno-samoobsługowe po śniadaniu, przygotowanie do zajęć. |
09:30-11:20 | Zajęcia kierowane z całą grupą w oparciu o podstawę programową- zajęcia dydaktyczne prowadzone przez nauczyciela, wyzwalające aktywność dzieci w różnych sferach rozwoju: poznawczej, werbalnej, plastycznej, muzycznej, ruchowej; zajęcia z języka angielskiego; zabawy dowolne na świeżym powietrzu, obserwacje przyrodnicze, spacery, wycieczki, realizowane adekwatnie do panujących warunków. |
11:20-11:30 | Przygotowanie do obiadu, czynności higieniczno-samoobsługowe. |
11:30 - 11:50 | Czas przeznaczony na spożywanie posiłku-danie główne. |
11:50 - 12:00 | Czynności higieniczno-samoobsługowe po obiedzie, przygotowanie do odpoczynku. |
12:00 - 12:30 | Odpoczynek po posiłku, słuchanie muzyki relaksacyjnej, bajek literackich. |
12:30 - 13:00 | Zajęcia kierowane z całą grupą w oparciu o podstawę programową, zajęcia wspierające rozwój i twórczą aktywność dzieci. |
13:00 - 13:30 | Zajęcia niekierowane, zabawy konstrukcyjne rozwijające koordynację wzrokowo-ruchową i sprawność manualną; praca indywidualna wspierająca rozwój dzieci dostosowana do ich indywidualnych potrzeb i możliwości rozwojowych. |
13:30 - 13:40 | Przygotowanie do posiłku, czynności higieniczno-samoobsługowe. |
13:40 - 14:00 | Czas przeznaczony na spożywanie posiłku- zupa. |
14:00 - 14:10 | Czynności higieniczno-samoobsługowe po posiłku. |
14:10 - 14:50 | Zabawy muzyczno-ruchowe w sali, utrwalanie poznanych wierszy i piosenek; zabawy dowolne inspirowane przez dzieci. |
14:50 - 15:00 | Przygotowanie do podwieczorku, czynności higieniczno-samoobsługowe. |
15:00 - 15:20 | Czas przeznaczony na spożywanie posiłku – podwieczorek. |
15:20 - 15:30 | Czynności higieniczno-samoobsługowe po posiłku. |
15:30 - 17:30 | Zajęcia dodatkowe fakultatywne; zajęcia niekierowane w kącikach zainteresowań, gry i układanki stolikowe, w zależności od panujących warunków zabawy dowolne w sali lub na świeżym powietrzu; rozchodzenie się dzieci. |
website build © 2024 www.honestmedia.pl