Witajcie w Przedszkolu i Żłobku KOALA!

Marka KOALA to dwa Niepubliczne Przedszkola Artystyczne oraz Żłobki, zlokalizowane w niezwykłych miejscach, w Łukowie i Węgrowie.

Nasze długoletnie doświadczenie w opiece nad dziećmi zaowocowało powstaniem marki KOALA, oraz oddziałów, gdzie każdy Maluch czuje się bezpiecznie i chętnie tu wraca. Stworzyliśmy wyjątkową przestrzeń dla każdego, opierając się na najbardziej uznawanych metodach na świecie.

Nasze przedszkole to miejsce, gdzie każde dziecko może rozwinąć swój pełny potencjał. Stosujemy nowoczesne, sprawdzone metody, które wspierają wszechstronny rozwój maluchów. Zapraszamy do zapoznania się z naszym podejściem!
KOALA Niepubliczne Przedszkole Artystyczne
KOALA Niepubliczne Przedszkole Artystyczne - Wnętrza

ZŁOTA RYBKA

  • Kameralne przedszkole o rodzinnym klimacie.
  • Dogodna lokalizacja nieopodal Trasy Toruńskiej.
  • Przestronny budynek oraz place zabaw.
  • Nowoczesne sale do zajęć oraz duża sala gimnastyczna.

WARTOŚCIOWE DZIAŁANIA PRZEDSZKOLA

Oferujemy dzieciom artystyczną ścieżkę wiodącą do samorealizacji oraz rozwijania swoich uzdolnień poprzez różne formy ekspresji: muzyczną, ruchową, werbalną, plastyczną, dramatyczną i zabawową.

KOALA Niepubliczne Przedszkole Artystyczne - Zajecia

METODA AKTYWNEGO SŁUCHANIA Batii Strauss

Metoda aktywnego słuchania Batii Strauss to dla dzieci okazja do przenikania w struktury utworu. Często także dzięki tej metodzie dzieci zapoznają się z muzyką klasyczną. Działania tej metody wpływają wyraźnie na pozytywny i negatywny odbiór dźwięków. Dzięki temu kształcona jest wyobraźnia muzyczna. Zmienną w tej metodzie jest rola dziecka. Raz jest dyrygentem, kolejnym razem słuchaczem. Praca tą metodą często polega na wielokrotnym słuchaniu tego samego utworu, jednak zmiana ról jest tak atrakcyjna, że nie stanowi to żadnych przeszkód dzieciom. Utwory wybrane do tej metody często mają budowę typu ABA (z powtarzającą się jedną częścią).

Proponowane zabawy metodą aktywnego słuchania:

  • wysłuchiwanie utworu muzycznego
  • opowieść muzyczno-ruchowa
  • ilustracja treści utworu ruchem
  • tworzenie orkiestry z dyrygentem
  • gra na instrumentach perkusyjnych
KOALA Niepubliczne Przedszkole Artystyczne - Zajecia

METODA INTEGRACJI SENSORYCZNEJ

Integracja sensoryczna oznacza prawidłowe i jednoczesne odczytywanie przez mózg danych dostarczanych przez zmysły. Pozwala na wykonywanie zaplanowanych i niezaplanowanych ruchów z jednoczesnym uwzględnieniem wiedzy o otoczeniu dostarczanej przez wszystkie zmysły w sposób automatyczny, nie wymagający zastanawiania się i kontroli.

Dysfunkcje integracji sensorycznej dotyczą:

  • czuciowego (dotykowego i proprioceptywnego)
  • przedsionkowego
  • słuchowego
  • wzrokowego
  • węchowego
  • smakowego

Objawy dysfunkcji integracji sensorycznej:

  • wzmożona lub obniżona wrażliwość na bodźce
  • niewłaściwy poziom uwagi
  • obniżony poziom koordynacji ruchowej
  • opóźniony rozwój mowy
  • nieprawidłowy poziom aktywności ruchowej
  • trudności w zachowaniu

Wybrane objawy:

  • ma trudności z samodzielnym piciem, żuciem i przełykaniem pokarmów (preferuje dania papkowate)
  • źle toleruje wykonywanie przy nim czynności pielęgnacyjnych
  • wiele czynności samoobsługowych wykonuje z trudem
  • ma problemy z samodzielnym myciem się, ubieraniem
  • ma słabą równowagę, potyka się i upada częściej niż rówieśnicy
  • jest nadruchliwe, nie może usiedzieć/ustać w jednym miejscu
  • trudno się koncentruje, a łatwo rozprasza
  • nabywanie nowych umiejętności ruchowych sprawia mu trudność

Psychiczne następstwa niedostatecznej integracji sensorycznej:

  • labilność emocjonalna
  • niska samoocena
  • oznaki nieprzystosowania
  • agresja

Terapia:

Terapia najczęściej prowadzona jest na zasadzie uporządkowanej zabawy przy użyciu przyrządów, takich jak huśtawka. Zajęcia godzinne odbywają się 1-2 razy w tygodniu przez okres od kilku miesięcy do 2 lat. Efekty terapii przekładają się na poprawę funkcjonowania dziecka w świecie, łatwiejsze uczenie się i lepsze samopoczucie.

KOALA Niepubliczne Przedszkole Artystyczne - Zajecia

METODA RUCHU ROZWIJAJĄCEGO WERONIKI SHERBORNE

Metoda ruchu rozwijającego Weroniki Sherborne zakłada, że ruch jest jedną z podstawowych potrzeb człowieka, która przejawia się w różnych formach: w zabawie, w aktywnym wypoczynku oraz w codziennej pracy. Poprzez ruch człowiek wyraża swoje emocje, nawiązuje kontakty i porozumiewa się.

Główne założenia metody:

Nazwa „ruch rozwijający” wyraża główną ideę tej metody, tj. posługiwanie się ruchem jako narzędziem wspomagania rozwoju psychoruchowego dziecka i terapii zaburzeń tego rozwoju. System ćwiczeń wywodzi się z naturalnych potrzeb dziecka, zaspokajanych w kontakcie z dorosłymi, tj. z tzw. baraszkowania.

Wykorzystanie metody:

Metoda bywa wykorzystywana jako wstępny etap do zajęć terapeutycznych dla dzieci z:

  • trudnościami w czytaniu i pisaniu
  • jąkaniem
  • nerwicami
  • trudnościami emocjonalnymi
  • nadpobudliwością

Podstawowe aspekty rozwoju:

  • świadomości własnego ciała i usprawniania ruchowego
  • świadomości przestrzeni i działania w niej
  • dzielenia przestrzeni z innymi ludźmi i nawiązywania z nimi bliskiego kontaktu

Kategorie ruchu w metodzie:

  1. Ruch prowadzący do poznania własnego ciała: Pozwala na stopniowe poznanie części ciała, co prowadzi do ukształtowania się własnej tożsamości.
  2. Ruch kształtujący związek jednostki z otoczeniem fizycznym: Umożliwia orientację w przestrzeni, co sprzyja poczuciu swobody.
  3. Ruch wiodący do wytworzenia się związku z drugim człowiekiem: Zachęca do nawiązywania pozytywnych kontaktów z innymi osobami.
  4. Ruch prowadzący do współdziałania w grupie: Ćwiczenia wykonywane w większych grupach, rozwijające umiejętność współpracy.
  5. Ruch kreatywny: Spontaniczny, twórczy ruch, np. taniec wyzwolony, pomagający w ekspresji siebie.

Organizacja zajęć:

Metodę można stosować indywidualnie lub grupowo (preferowane zajęcia grupowe). Liczebność grupy to 6-14 dzieci. Zajęcia odbywają się minimum raz w tygodniu przez około 1 godzinę. Wymagana jest przestrzeń oraz odpowiednie podłoże. Prowadzenie zajęć przez przeszkolonych terapeutów jest istotne dla efektywności metody.

Korzyści płynące z zastosowania metody:

  • pozytywne odczucie w kontakcie z innym człowiekiem
  • swoboda zachowań i naturalność
  • możliwość zaspokojenia własnych potrzeb
  • pewność siebie
  • radość z działania w grupie
  • przyjemność dawania innym radości
  • poczucie partnerstwa i bliskiego kontaktu fizycznego

Podsumowanie:

Prostota i naturalność są głównymi walorami metody ruchu rozwijającego Weroniki Sherborne i stanowią o jej wartości i powodzeniu.

KOALA Niepubliczne Przedszkole Artystyczne - Zajecia

TERAPIA LOGOPEDYCZNA

Terapia logopedyczna zajmuje się:

  • kształtowaniem prawidłowych czynności mowy u dzieci (mówienie i rozumienie)
  • problemami neurologicznymi zaburzającymi mowę u dorosłych
  • zapobieganiem powstawaniu zaburzeń mowy na różnych etapach życia (profilaktyka logopedyczna)
  • usuwaniem zaburzeń mowy (diagnostyka i terapia logopedyczna)

Diagnoza logopedyczna obejmuje:

  • badanie funkcji oddychania
  • badanie sprawności narządów artykulacyjnych
  • orientacyjne badanie słuchu i pamięci słuchowej
  • badanie słuchu fonemowego
  • sprawdzenie nadawania i rozumienia mowy
  • badanie wymowy pod względem poprawności artykulacyjnej

Terapia logopedyczna obejmuje:

Różne zaburzenia mowy i wady wymowy, w tym:

  • opóźniony rozwój mowy – stymulacja rozwoju mowy oraz tworzenie optymalnych warunków do jego rozwoju
  • terapia zaburzeń mowy i komunikacji (afazja, autyzm, mutyzm)
  • terapia jąkania (niepłynności mowy)
  • terapia dyslalii – wad wymowy (np. seplenienie, rotacyzm)

Ćwiczenia w terapii logopedycznej:

Terapia zawiera:

  • ćwiczenia oddechowe
  • usprawnianie narządów artykulacyjnych
  • masaż narządów artykulacyjnych
  • ćwiczenia emisyjno-głosowe
  • ćwiczenia słuchowe, głównie na usprawnianiu słuchu fonemowego
  • ćwiczenia prawidłowej artykulacji w różnych formach (logotomach, wyrazach, zdaniach)

Cele ćwiczeń logopedycznych:

Ćwiczenia mają na celu:

  • wspomaganie rozwoju dziecka
  • pobudzenie aktywności słownej
  • ułatwienie nawiązywania słownych kontaktów społecznych
  • usprawnianie aparatu oddechowego
  • wywoływanie prawidłowej artykulacji głosek
  • ćwiczenia analizy i syntezy słuchowej oraz wzrokowej

Systematyczność w terapii:

Czas i efekty terapii zależą od rodzaju zaburzenia lub wady. Kluczowa jest systematyczna praca, szczególnie w domu, co wymaga współpracy z rodzicami.

Did you know? Wczesna interwencja logopedyczna może znacząco wpłynąć na rozwój społeczny i emocjonalny dzieci, umożliwiając im lepsze nawiązywanie kontaktów z rówieśnikami.

KOALA Niepubliczne Przedszkole Artystyczne - Zajecia

TERAPIA PEDAGOGICZNA

Terapia pedagogiczna to specjalistyczne działania mające na celu niesienie pomocy dzieciom z różnego rodzaju nieprawidłowościami rozwoju i zachowania. Zaburzenia te koryguje się poprzez oddziaływania o charakterze psychologiczno-pedagogicznym, profilaktycznym i medycznym. Jest to szczególnie ważne na początku kariery szkolnej dziecka, kiedy niepowodzenia związane z czytaniem, pisaniem i liczeniem zaczynają budzić niepokój rodziców, nauczycieli i samego ucznia.

Terapia skierowana jest do dzieci:

  • o inteligencji niższej niż przeciętna
  • z zakłóceniami funkcji wzrokowych i słuchowych
  • z zakłóceniami i opóźnieniami rozwoju ruchowego
  • o zaburzonym rozwoju procesów emocjonalno-motywacyjnych
  • z zaburzeniami mowy
  • z zaburzeniami zdolności matematycznych
  • z zaburzeniami dynamiki procesów nerwowych

Trudnościom szkolnym często towarzyszą:

  • trudności wychowawcze
  • zaburzenia aktywności
  • zaburzenia emocjonalne
  • zaburzenia relacji społecznych

Terapia pedagogiczna stwarza dzieciom z zakłóceniami rozwojowymi możliwości wszechstronnego rozwoju. W celu eliminowania niepowodzeń szkolnych oraz ich ujemnych konsekwencji oddziaływuje się za pomocą środków pedagogicznych na przyczyny i przejawy trudności dzieci w uczeniu się.

Formy terapii:

Terapię pedagogiczną prowadzi się w formie:

  • indywidualnej
  • grupowej (liczba uczestników wynosi od 2 do 5 uczniów)

Celem terapii pedagogicznej jest:

  • stymulowanie i usprawnianie rozwoju funkcji psychomotorycznych
  • wyrównywanie braków w wiadomościach i umiejętnościach uczniów
  • dostrzeganie uzdolnień, sukcesów i pozytywnych cech
  • eliminowanie niepowodzeń szkolnych oraz ich emocjonalnych i społecznych konsekwencji

Zajęcia prowadzą nauczyciele posiadający przygotowanie w zakresie terapii pedagogicznej.

Warto wiedzieć: Terapia pedagogiczna może znacząco poprawić pewność siebie dziecka i jego zdolność do radzenia sobie z trudnościami w nauce.

KOALA Niepubliczne Przedszkole Artystyczne - Zajecia

TERAPIA NEUROTAKTYLNA

Terapia neurotaktylna, stworzona przez dr Świetłanę Masgutową, to specjalistyczna metoda oparta na doświadczeniu w pracy z dziećmi i dorosłymi. Metoda ta powstała w odpowiedzi na potrzeby osób dotkniętych traumą, w tym ofiar wojen, trzęsień ziemi oraz katastrof, takich jak katastrofa w Czarnobylu. Dzięki skuteczności swoich programów, dr Masgutowa stworzyła organizacje wspierające rodziców dzieci z wyzwaniami rozwojowymi w USA i Kanadzie.

Neurosensomotoryczna integracja schematów odruchów niemowlęcych:

Dr Masgutowa jest twórcą interdyscyplinarnego programu, który koncentruje się na integracji schematów odruchów niemowlęcych. Od 1988 roku prowadzi badania dotyczące terapeutycznych technik integracji odruchów oraz wpływu pierwotnego ruchu na rozwój sensomotoryczny i procesy poznawcze.

Techniki terapii neurotaktylnej:

Neurosensomotoryczna terapia taktylna wykorzystuje techniki masażu i stymulacji skóry, które wpływają na rozwój funkcji półkul, kory mózgowej oraz innych obszarów mózgu. Celem terapii jest:

  • wzbudzenie receptora skóry do prawidłowego odbioru bodźców sensorycznych
  • zwiększenie świadomości ciała
  • regulacja zaburzeń w odbiorze wrażeń dotykowych
  • normalizacja reakcji mózgu na informacje ze skóry i mięśni

Uczestnicy terapii:

Metoda neurotaktylna jest skutecznie wykorzystywana u dzieci i dorosłych w przypadku:

  • porażeń mózgowych
  • autyzmu
  • zachowań agresywnych
  • opóźnień w rozwoju umysłowym
  • nadpobudliwości psychoruchowej
  • trudności w nauce
  • zaburzeń mowy
  • zaburzeń integracji sensorycznej

Celem terapii neurotaktylnej jest:

  • wyciszenie i aktywizacja świadomości kinestetycznej
  • poprawa odbioru wrażeń dotykowych
  • regulacja napięcia mięśniowego
  • wspomaganie integracji sensomotorycznej i integracji odruchów

Terapia neurotaktylna stwarza możliwości wszechstronnego rozwoju dla osób z wyzwaniami rozwojowymi oraz wspiera ich w radzeniu sobie z trudnościami.

Warto wiedzieć: Techniki masażu i stymulacji w terapii neurotaktylnej mogą znacząco wpłynąć na poprawę funkcji psychomotorycznych i emocjonalnych pacjentów.

KOALA Niepubliczne Przedszkole Artystyczne - Zajecia

KOALA realizuje Program MEN

W naszym przedszkolu istnieje 5 grup wiekowych. Realizujemy podstawę programową zgodnie z zaleceniami MEN i S. Zajęcia są opracowane i dostosowane do potrzeb i możliwości każdego dziecka.

Wspólne działania prowadzone przez nauczycieli i specjalistów sprzyjają powstawaniu węzi pomiędzy wszystkimi dziećmi, pozwalają na rozwój nie tylko intelektualny, ale również emocjonalny i społeczny.

KOALA Niepubliczne Przedszkole Artystyczne - MEN
KOALA Niepubliczne Przedszkole Artystyczne - Wnętrze

PLACÓWKI - ŁUKÓW I WĘGRÓW

KOALA to więcej niż jedno miejsce – to sieć oddziałów, w których wypełniamy dla Państwa tę samą misję!

Działamy w trzech lokalizacjach, aby być bliżej Ciebie i Twojego dziecka. W każdym z naszych ośrodków oferujemy różnorodne doświadczenia edukacyjne, które wspierają rozwój najmłodszych w atmosferze radości i kreatywności.

Nasze placówki to:
  • Przedszkole i Żłobek w Łukowie
  • Przedszkole na ul. Willowej w Węgrowie
  • Żłobek na ul. Wyszyńskiego w Węgrowie
Serdecznie zapraszamy Państwa do zapoznania się z naszą ofertą i odwiedzenia naszych placówek. W KOALA każde dziecko znajdzie przestrzeń do rozwoju i odkrywania świata.

Innowacyjne metody edukacyjne w naszym przedszkolu - przedszkole pełne inspiracji

Rozwijamy zmysły i kreatywność!

Nasza wykwalifikowana kadra gwarantuje radość i nowe doświadczenia, wspierając indywidualny rozwój każdego dziecka. Aby zapewnić satysfakcję Rodziców, stosujemy uznawane metody, które wspierają efektywny rozwój maluchów. Zachęcamy do zapoznania się z naszymi profesjonalnymi metodami.
KOALA Niepubliczne Przedszkole Artystyczne

Metoda aktywnego słuchania Batii Strauss​

Rozwijamy zmysły i kreatywność​

Odkrywamy świat muzyki klasycznej poprzez zabawę! Dzieci wcielają się w role dyrygentów, muzyków i słuchaczy, poznając struktury utworów w sposób aktywny i angażujący. Ta metoda rozwija wyobraźnię muzyczną, uczy koncentracji i współpracy w grupie.

KOALA Niepubliczne Przedszkole Artystyczne

Wspieramy rozwój mowy​

Terapia logopedyczna​

Nasza kompleksowa terapia logopedyczna to nie tylko korekta wad wymowy, ale całościowe wsparcie rozwoju mowy dziecka. Obejmuje diagnostykę, ćwiczenia oddechowe, usprawnianie narządów artykulacyjnych i wiele więcej. Nasi terapeuci używają zabawowych metod, by uczynić zajęcia atrakcyjnymi dla dzieci.

KOALA Niepubliczne Przedszkole Artystyczne

Pomagamy w nauce​

Terapia Pedagogiczna​

Indywidualne podejście do każdego dziecka to podstawa naszej terapii pedagogicznej. Pomagamy dzieciom z trudnościami w nauce, wspieramy rozwój funkcji poznawczych i emocjonalnych. Nasi specjaliści pracują nad wyrównywaniem szans edukacyjnych, jednocześnie odkrywając i rozwijając unikalne talenty każdego dziecka.

KOALA Niepubliczne Przedszkole Artystyczne

Terapia Ręki​

Rozwijamy sprawność manualną​

Precyzja ruchów dłoni to klucz do wielu umiejętności! Nasza Terapia Ręki to specjalistyczne zajęcia, które poprzez zabawę rozwijają małą motorykę. Pomagamy dzieciom w osiągnięciu samodzielności w codziennych czynnościach, przygotowujemy do nauki pisania i wspieramy ogólny rozwój motoryczny.

KOALA Niepubliczne Przedszkole Artystyczne - Zapraszamy!
KOALA Niepubliczne Przedszkole Artystyczne

Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne​

Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne​

Odkrywamy świat muzyki klasycznej poprzez zabawę! Dzieci wcielają się w role dyrygentów, muzyków i słuchaczy, poznając struktury utworów w sposób aktywny i angażujący. Ta metoda rozwija wyobraźnię muzyczną, uczy koncentracji i współpracy w grupie.

KOALA Niepubliczne Przedszkole Artystyczne

Wspieramy rozwój sensoryczny​

Integracja sensoryczna

Integracja sensoryczna oznacza prawidłowe i jednoczesne odczytywanie przez mózg danych dostarczanych przez zmysły. Pozwala na wykonywanie zaplanowanych i niezaplanowanych ruchów z jednoczesnym uwzględnieniem wiedzy o otoczeniu dostarczanej przez wszystkie zmysły w sposób automatyczny, nie wymagający zastanawiania się i kontroli.
KOALA Niepubliczne Przedszkole Artystyczne

Karty Grabowskiego​

Matematyka poprzez zabawę​

Karty Grabowskiego to innowacyjna metoda wspierająca rozwój matematyczny dzieci w przedszkolu, umożliwiająca naturalną naukę matematyki. Rozwijają spostrzegawczość i umiejętność liczenia w pamięci, oferując różnorodne gry o różnych poziomach trudności, co sprawia, że każde dziecko znajdzie coś dla siebie. To doskonałe narzędzie do nauki zadań matematycznych.

KOALA Niepubliczne Przedszkole Artystyczne

Wspieramy rozwój technologiczny​

Robotyka

Robotyka w przedszkolu wprowadza dzieci w nowoczesne technologie i programowanie. Zajęcia uczą współpracy, przydzielania ról oraz rozwijają myślenie analityczne. Dzieci dostrzegają efekty swojej pracy, odkrywają mechanizmy i doceniają znaczenie każdego elementu robota, a przy tym świetnie się bawią, zdobywając umiejętności przydatne w przyszłości.

Zobaczcie Nas!

Niektóre z naszych zajęć

Dogoterapia

DOGOTERAPIA TO FORMA TERAPII, KTÓRA WYKORZYSTUJE KONTAKT Z ODPOWIEDNIO WYSZKOLONYMI PSAMI, ABY WSPIERAĆ ROZWÓJ EMOCJONALNY, FIZYCZNY I SPOŁECZNY DZIECI.

ZAJĘCIA Z PSEM POMAGAJĄ W BUDOWANIU PEWNOŚCI SIEBIE, REDUKCJI STRESU I ROZWIJANIU UMIEJĘTNOŚCI KOMUNIKACYJNYCH POPRZEZ ZABAWĘ I INTERAKCJE Z CZWORONOGAMI.
KOALA Niepubliczne Przedszkole Artystyczne - Dogoterapia
KOALA Niepubliczne Przedszkole Artystyczne - Język Angielski

Język Angielski

JĘZYK ANGIELSKI DLA DZIECI TO ZAJĘCIA, KTÓRE UCZĄ NAJMŁODSZYCH PODSTAW JĘZYKA POPRZEZ ZABAWĘ, PIOSENKI I INTERAKTYWNE GRY.

DZIĘKI KREATYWNYM METODOM DZIECI SZYBKO PRZYSWAJAJĄ NOWE SŁÓWKA I ZWROTY, ROZWIJAJĄC PRZY TYM UMIEJĘTNOŚĆ KOMUNIKACJI ORAZ PEWNOŚĆ SIEBIE W POSŁUGIWANIU SIĘ JĘZYKIEM ANGIELSKIM.

Kodowanie na Dywanie

KODOWANIE NA DYWANIE TO ZAJĘCIA, KTÓRE WPROWADZAJĄ DZIECI W ŚWIAT PROGRAMOWANIA W SPOSÓB INTERAKTYWNY I ZABAWNY. ZA POMOCĄ GIER I PROSTYCH NARZĘDZI, TAKICH JAK MATY EDUKACYJNE, DZIECI UCZĄ SIĘ LOGICZNEGO MYŚLENIA, ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW I PRACY ZESPOŁOWEJ, PRZYGOTOWUJĄC SIĘ DO PRZYSZŁOŚCI W CYFROWYM ŚWIECIE.
KOALA Niepubliczne Przedszkole Artystyczne - Kodowanie na Dywanie

ZAPISY OTWARTE!

NIE ZWLEKAJ – JUŻ DZIŚ ZAPISZ SWOJE DZIECKO DO NIEPUBLICZNEGO PRZEDSZKOLA ARTYSTYCZNEGO I ŻŁOBKA „KOALA” I POZWÓL MU ROZWIJAĆ SIĘ W MIEJSCU, GDZIE KREATYWNOŚĆ SPOTYKA SIĘ Z PRZYJAZNĄ ROZWOJOWI ATMOSFERĄ!

DOŁĄCZ DO NAS I POZWÓL SWOJEMU DZIECKU ROZPOCZĄĆ WYJĄTKOWĄ PODRÓŻ PEŁNĄ SZTUKI, RADOŚCI, NAUKI ORAZ WYPOCZYNKU.
KOALA Niepubliczne Przedszkole Artystyczne

Nasze Adresy

Łuków - Przedszkole i Żłobek

Polub nas

Węgrów - Przedszkole

Polub nas

Węgrów - Żłobek

Polub nas

website build © 2024 www.honestmedia.pl